07 zgłoś się - 08 - Dlaczego pan zabił moją mamę?

Do kilku wielkich hoteli przychodzą listy z pytaniem „Dlaczego pan zabił moją mamę?".
Milicja szuka autora.
Trafiają do dziewczynki, która opowiada, że jej mama zniknęła, a nią zajęła się babcia.
Ta jednak zdaje się wcale nie martwić zniknięciem córki…
Porucznik Borewicz nabiera podejrzeń.

Czy rozwiąże zagadkę?
(źródło: Telewizja Polska)


Na podstawie opowiadania Jerzego Iwaszkiewicza pod tym samym tytułem (wydanego pod pseudonimem Adam Hauert).





Produkcja: 1978
Premiera TV: 1979

Reżyseria:


Muzyka:
kompozytor
wokaliza


Obsada:
porucznik Sławomir Borewicz
porucznik Antoni Zubek
major Wołczyk
sierżant Ewa Olszańska
barman w "Kaskadzie"
Joanna Kostrzewska
matka Joanny Kostrzewskiej
Dorotka Kostrzewska
-
-
-
dzielnicowy rozmawiający z Borewiczem o Joannie Kostrzewskiej
-
Tino Feretti
-
-
Jóźwiak, kierowca milicyjnego mercedesa
oficer dyżurny w Gdańsku
-
-
-
i inni


04.180518

(POL) polski,



1 komentarz:

  1. Jestem wdzięczna za to, że mogłam obejrzeć ten odcinek w internecie. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń